Jag säger godnatt!

Ibland undrar jag vilka det egentligen är som läser min blogg. Även om jag ber er alla kommentera vilka ni är så vet jag att ni inte gör det.. Hade varit kul å veta!

Är hemma nu och sitter & fryser på mitt rum. Jobbet gick bra men tiden gick otroligt sagta. Nu är jag iaf hemma & tänker inte klaga. Är alldeles för trött & seg för att orka resa mig ur stolen & lägga mig. Tycker inte om att gå & lägga mig ensam heller, nog därför jag drar ut på det. Men om några minuter ska jag ändå pallra mig ur stolen och lägga mig i den sköna, varma sängen. Imorgon måste jag plugga. Skulle egentligen pluggat hos Sandra imorgon vid 12-tiden. Får dock se hur pass stressig jag är imorgon. Hinner jag inte får jag göra min del hemma & prata med dem via MSN. Fattigt, kan tyckas. Ska hinna med jobb, studentplanering, träffa älskling, plugga & heeelst sola imorgon. Annars, i nödfall blir det bus!

Måste tacka alla mina läsare jag har varje dag. Är verkligen jättekul att ni vill följa min blogg! :)
Nu ska jag bädda ner mig för en skön natt. Hoppas ni sover gott sötnosar. puss & godnatt!


(fin bild, är absolut inte för cigg & rökning men gillar ändå bilden.)

Kommentarer
Sara säger:

Asså nu solar jag inte alls, kanske någon gång då och då ;b Men när jag väl solade så solade jag kanske 3 ggr i veckan. Älskar att vara brun man känner sig så jädra fräsch! men men, inte så bra för huden att sola konstant, tyvärr :/

2009-02-18 | 10:52:30
Bloggadress: http://kjellssonsara.blogg.se/
Linda säger:

jaaaag läser :)

2009-02-18 | 14:50:31
Bloggadress: http://lhinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback