Inte förstått riktigt ännu..

Har inte riktigt fattat att det är skola igen imorgon. Lovet flög ju bara förbi? Imorgon är det alltså dags igen! Kan bara se nackdelar med att det är skola igen imorgon. Jag brukar inte vara den som är den (negativ emot skolan) men på sista tiden har det bara blivit så. Jag är väl skoltrött bara. Blir bra med en 6dagars paus om 17 dagar då klassen ska till Prag. Hoppas det blir lika roligt som det ser ut att bli, men ska väl inte vara några problem? 

Älskling kom och hämtade mig hos pappa för någon timme sedan. Vi åkte & tankade och sen bjöd han mig på en solning. Tack honey! Nu kollar han fotboll och jag nördar datorn. Ska lägga mig hos honom strax igen, han ligger & tjatar på mig å komma. Sötnos! Ska försöka somna nu vid halv 12-12 också. Är van vid att sova sent & vakna framåt lunch. Nu ringer klockan kvart över 6 minsann. Nej, nu rör jag mig emot sängen. Hoppas ni alla har haft ett lika lugnt och harmoniskt lov som mig! & ni som inte haft lov, hopaps jag har haft en skön helg iaf. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback