home, sweet home

Nu är jag hemma från jobbet. Tack alla som kommenterade! rött eller chokladbrunt tycker ni . . Får se vilket jag väljer. Jobbet gick iallafall kalas! 3h är ju ingenting? Efteråt kom fie dit och jag, Julia, Sandra och Paula + Fie då, fetade i oss god mcdonald's mat och snackade skit om allt & alla. (ja, dig med) haha. Nej, men alltid trevligt med donkenmat och tjejsnack. Nu för ett litet tags sedan kom Patrik och hämtade mig och vi är hos honom nu. Efterlyst är äntligen tillbaka så det är de vi undehåller oss med för tillfället. Dem snackar om äckliga pedofiler, tror jag. Mår så illa av sånt alltså, jävla gubbar! Vad gör ni alla "bloggisar" ikväll?

Kommentarer
Anonym säger:

tittade också efterlyst, det är ett av de bästa programen som finns, så jäkla smart! :D

2009-02-04 | 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback