Hjälp!

Detta blir mitt sista inlägg för dagen!
Jag är på jakt efter ett ställe som är duktiga på brun utan sol duschar nära helsingborg, alt. malmö/lund.
Är det någon som kan rekommendera något ställe samt ge ungefärligt pris så hade det varit underbart!
Annars får ni sova så gott, det ska jag absolut göra. Brukar bli sega nätter när jag inte sover tillsammans
med Patrik, men behöver ju sova så det är bara att tvinga sig själv. Börjar 9 imorgon så har lite sovmorgon.
Skönt! Efter skolan ska jag & Sandra hem hit och så ska hon få sin efterlängtade hårförlängning. Sen ska
jag sola också, hade jag tänkt. Annars är det tomt på måsten imorgon. Lär väl komma på något! Just det,
ska träffa Patrik framåt kvällen. Det är alltid något att se fram emot! Jaja, godnatt blogger's därute. Sov sött!




Kommentarer
Gabriella säger:

hejsan allt bra med dig idag?

är det en tatuering du har som syns på örat?

2009-02-12 | 10:05:18
Bloggadress: http://bluediva.blogg.se/
Anonym säger:

det finns väl på catflash? eller den är inte bra?

2009-02-12 | 18:05:50
Bloggadress: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback