Helt okej

Skolan idag var faktiskt ganska kul, om man bortser från samhället. Har haft turism hela dagen & jobbat med projektet. Är redovisning på onsdag så vi har en del att göra. Hela vår broschyr vi gjorde försvann en gång så vi fick göra om allting igen. Kändes skitkul! uh.

Nu är jag hemma & ska börja plugga turism inför provet på torsdag. Köpte med mig hem gräddfils chilps med sourcreamdipp som jag just nu vräker i mig. Har bara ätit en bulle idag så är oerhört hungrig! (jag vet, dagens ungdomars matvanor..) Bäst jag slår upp boken & börjar nudå..

Återkommer om någon timme med ett roligt inlägg!

Kommentarer
Anonym säger:

ja, solade på miatorp .. är röd och det svider fortf på ryggen :p så det tog. :D

2009-02-23 | 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback