godnatt bloggen!

Nu ska jag bädda ner mig. Har fortfarande magkatarr så måste vila upp mig. Såg precis komediprogrammet på 5:an. Johan glans i all ära! Hahaha, love. Imorgon lägger jag in bilder på jeansen som jag mekkar ihop, så håll utsikt. Tråkig bloggdag kanske men känner torkan komma och dessutom har jag inte speciellt mycket pengar att spendera. Men till alla Helsingborgare där ute som tröttnat på att köa på sunlux, testa solariumet på stattena vid trafikskolan stattena. Riktigt bra!

Och för er som undrar var det älskling som skrev förra inlägget . . Sötnos då!


Kommentarer
Anonym säger:

visst är dom? :) tretorn ger bra färg oxå och är billigt, dock känns det som man ska smälta sönder där inne!

2009-02-09 | 22:38:14
Bloggadress: http://thildaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback