Godmorgon!

Ligger och kollar på resor till Mexico med älskling nu. Där ser ut att vara riktigt fint! Dock dyrt.. Vill bara resa nu. Värme, sol, koppla av! Längtar till den 24 Juli då vi åker till Kroatien. Myys.

Jag & Patrik kollade på The Wrestler igår. Lite för lång film för mig men annars bra. Var ganska sorlig. Kan iaf rekomendera den!

Nu ligger vi som sagt här. Har ätit goda bullar till frukost & ska snart iväg & sola. Vid 5 ska jag jobba, segt som fan.

Idag: sola & umgås med Patrik, jobba.
Onsdag: Jobba, plugga & hem till Sandra för att prata om studenten.
Torsdag:
Fredag: Jobb & pappa.
Sen ledig helg som ska spenderas med pappa, ingela och Patrik. Ska övningsköra båda dagarna med!

Kommentarer
>> nina nina nina säger:

har faktiskt varit i mexico :) en av de finaste länderna jag varit i .. lätt :D åk dit om du har möjligheten !! kisses

2009-02-18 | 01:56:56
Bloggadress: http://www.ninamariwany.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback