dessa krav

Jag kan inte säga att jag mår bra idag. Jag har magkatarr och känner mig sjukt stressad. Anledningen till min stress är att jag fick reda på att vårt svenska C, argumenterande tal ska vara klart och redovisas imorgon. Jag har inte börjat och känner att ämnet jag valt inte är min grej. Har inga personliga åsikter om det, vet inte speciellt mycket om fakta osv. Jag har nu lyckats få ner en A4 datorskrivet iaf. Har mycket kvar och ska dessutom lära mig det utantill tills imorgon. Just nu finner jag ingen motivation till att gå i skolan imorgon. Stannar hellre hemma, bäddar ner mig och gråter en skvätt. Javisst är det synd om mig! Jag har valt att argumentera om en mobilfri dag. Eftersom jag själv är sjukt beroende av min rosa älskling och inte lämnar den någonstans är det svårt att argumentera för en sådan dag. Jag ska göra mitt bästa och försöka få ner något vettigt på papper. Går jag inte i skolan imorgon pgr. av magkatarren kan jag iallafall mejla talet till henne. Jag älskar att skriva och brukar inte ha några problem med det, tyvärr har skoltröttheten tagit över och jag finner ingen motivation till att få bra betyg. Jag vet för sjuttsingen inte ens vad jag vill göra med mitt liv. Jag har inget mål, alltså. Varför ska man sträva efter något när man inte vet vad det är bra till? På tal om betyg fick vi papperna idag i skolan. Betygen var väldigt bra och jag är helnöjd! Här borde det här med motivationen inför dessa få månaderna som är kvar komma in, tyvärr gör de inte det. Jag har inte kämpat speciellt mycket för mina betyg om jag ska vara ärlig. Jag har varit i skolan, gjort läxor och prov sisådär. Jaja. Nog klagat om detta!

Skulle egentligen träffat plast idag eftersom det var längesedan sist. Nu vet jag dock inte hur det blir iochmed pluggandet. Ska iallfall mysa med älskling senare, kolla film och så. Ska hinna med att sola idag också, det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback