Allmänt

Bloggen är sjukt jäkla seg idag igen. Vet inte vad det beror på? Sitter just nu i soffan med Roger, mamma, älskling och Jans (vår ena katt) Har syndat med cola, pannacotta, mjuk pepparkaka och glass. Fyy. Imorgon ska jag sola, längtar redan.

Fick många svar på förra inläggets fråga om vad ni tycker om silikonbröst. Många tycker det är okej men till en viss gräns. Antar att det är så jag också tycker.

Kollade på "lyxfällan" innan och jag blev enoormt chockad över deras situation. Jag menar 700 000 i SMS - lån?! Hur lyckas man egentligen? Det var det värsta dem i lyxfällan någonsin hade sett iaf, sade dem. Vi kan väl alla lova varandra att inte ta dumma SMS lån, okej?



Kommentarer
angelina säger:

märkte också det innan när jag skulle fixa designen, bloggen var heeelt seg så gav upp. haha.



skitsnygg bild !

2009-02-12 | 23:43:45
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se/
Gabriella säger:

god morgon allt bra med dig idag?

alltså jag fattar inte hur man kan vara så korkad att man tar lån genom sms, sedan är man ju fast

jag funderar på att fixa mina tuttar, jag avskyr dom och magen fast man ska ha pengar också...

jag ska tatuera in en blomma med en kedja runt och så hänger det ett brustet hjärta därifrån och så står det never look back under, den kommer vara finare än det låter

2009-02-13 | 07:40:22
Bloggadress: http://bluediva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback