TRETTIOFEMTUSEN.

Det är med en stoooor suck och lättnad jag säger byebye till denna helgen. Julfirande 5 dagar i rad, jobb 06 & 08 på morgonen, solarium och utgång. Kan inte förstå hur jag har orkat med allt. Inte suttit ner en sekund förutom nu ikväll. Men har ändå en del att göra, sitter just nu med "inpackning" i håret & nymålade kritvita naglar. Ska enbart ta det lugnt imorgon då jag har lite å göra imorgon, min enda lediga dag.

~ Solarium 10:00
~ Fixa mig lite & sedan stan efter det - kolla in rean & så lite
~ Hem & göra ve mig
~ Ut & käka med älskling & tjejerna - jula fyller år!

Hörde att det var 35 000 människor på Väla igår. Sick? inga kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback