NYÅRSBLÅSAN.

nu är det såhär, jag är jävligt trött på kläderna som dem olika kedjorna säljer just nu. så trött att jag vill spy på utbudet, faktiskt. gina tricot - fjortiskläder så det skriker om det. klänningar med kedjor, plastiga plajetter, konstiga plastsaker, konstiga "muddar" nertill och i slappiga material och dessutom i tusen färger som skriker billigt. h&m - kan finna fynd, som resten av sverige också har.. det märker man då det endast finns 40/42 kvar. annars är klänningarna oftast för långa för min smak. bikok - börjar tyvärr gå åt gina tricot hållet dem också. hade fina klänningar ett tag, men just nu suger utbudet! cubus - fyfan. finner inte ens några ord? så jävla fula kläder så det inte är sant.

så har vi då internetutbudet.. nelly - ingen klänning som lockar mig? varför göra det så svårt med kragar & skit? en simpel coctailklänning hade varit purfect. nej, istället ska dem vara långa, slappiga, konstiga former eller något annat wierd. asos - samma här! absolut ingen som faller mig i smaken till 100%. och om asos inte har fina klänningar, vem har då det?! stylebystars - en del fina klänningar, faktiskt. dock slut i min storlek varenda jävla gång!

skrev mest om klänningar men tycker överlag att utbudet är riktigt dåligt vad det gäller kläder just nu.. ja, som ni märker behöver jag hjälp med att finna en nyårsklänning.. har ni någon affär/internetbutik ni kan rekommendera? har verkligen varit överallt, känns det som. lindex, kappahl & allt som skit är också inräknat.. help!

sökes: en snygg, sexig nyårsblåsa. den ska vara enkel men ändå speciell. inte allt för dyr heller!


fyfan ..


något i stil med denna, vill jag bära på nyår.
självklart är den slut i min storlek..

Kommentarer
fanny säger:

Har du kollat på Revivalstore? Dom har riktigt grymma grejer och personalen rockar! Checka in där :)

2009-12-03 | 15:54:29
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/
emmelie säger:

oj vad negativt :P haha men den klänningen du ville ha typ. Lindex har ju en exakt sån fast snyggare i svart.

2009-12-05 | 21:56:48
Bloggadress: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback