KLAPPAR.

Har redan fått massor av fina klappar! Har fått UGGs, 2 bhar, pengar, juicyläppglans, örgonhänge x2, ringar x2, armband, mp3, skål m.m. Jättefina saker. Och imorgon får jag ännu mer julklappar, bortskämd som man är. höhö.

Iallafall haft en mysig jul med mamma & co, tack för allt! Och dem blev förhoppningsvis lika glada för presenterna dem fick, som jag blev för mina. Nu ska jag snart krypa ner i sängen & sova. Är så trött & har varit det flera kvällar i rad nu. Men jag klagar inte, lite vana att komma i säng i tid är inget dåligt. Imorgon tänker jag ta dagen som den kommer, sova ut, duscha länge, fixa det sista med julklapparna, packa, göra ve mig lite sådär juligt, kolla Kalle Anka & bara fira julafton. Godnatt allihopa. Och god jul!

(bilder från varje julfirande kommer)

Kommentarer
daniella säger:

GOD JUL :D

2009-12-24 | 15:29:39
Bloggadress: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback