I VINTERKYLAN.

Ah, en dålig dag blev en bra till slut. Började med att jag vaknade lite sur eftersom jag låg & vände på mig till 3 på natten medan älskling somnade 11. Gick iallafall upp efter många om & men, käkade & gjorde ve mig. Åkte till jobbet och slet 4 ynka timmar, helt okej jobbetid enligt mig! Sedan tog vi tjejer med oss mat hem till Fie där vi krängde & snackade nyårsplaner. Kommer bli så jävla roligt! Inget jobbigt folk överallt, bara folk vi tycker om & vill fira det nya året med. Helgen är också planerad, softekväll på fredag (med älskling?) & pascha på lördag. Låter helt okej! Något som inte är helt okej är att jag ska vara på McDonald's igen om cirka 8 timmar.. Den årliga julfrukosten får man ju inte missa liksom! Sedan ska jag softa några timmar innan det är dags för doktorn & jobbet igen. Kom av mig lite nu, känner jag. Efter maten körde vi ut en runda iaf, cruisade som det så fint kallas? hahaha. Sandra lyckades nog bäst, enligt mig. Livsfarligt att köra i detta vädret, men ändå så jävla roligt.. ja, sjukt.

Nu ska jag dock bädda ner mig med lite Paradise. Fryser röven av mig just nu så tofflorna åker på & ljus ska tändas!
Hoppas ni har det lika mysigt i vinterkylan! pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback