i love you

När jag har ställt in mig på något så ska det bli så. Och nu är jag inställd på det & tänker inte tolerera att något annat sker. Så det så! Imorgon får jag en chans till. Annars fortsätter jag bara leta. För jag ska.............

Ronja, vår älskade vovve är sjuk igen. Varit en jobbig dag idag med allt möjligt skit som hänt. Inga positiva vibbar idag alls. Jag hoppas att hon blir frisk igen snart, för det gör oerhört ont att se henne må såhär. jag älskar dig hjärtat! ♥

Har precis krängt i mig en hel skål med chips & dipp. Kan ju lugnt påstå att jag mår illa nu. Beach 2010 var det va? Uschja. Solat har jag inte heller orkat göra. Inte köpt julklappar heller. Äee, nu ska jag inte gräva ner mig! Det kommer fler dagar. Right?

Ojsan, en paus på några minuter där ja! haha. Hamnade på Tradera och klänningarna.. Nu är det DH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback