....

tog äntligen mitt förnuft till fånga imorse & solade 25 minuter. hatar att vara blek, hatar det! och nu har jag varit blek några månader & tyckte det var dags för lite solbränna. får nog sola minst en gång till denna veckan om det ska hålla i sig, dock. men det är sååå värt pengarna, allt annat är bara skitsnack.

gick alltså upp redan halv 8 imorse, solade med älskling & sedan köpte vi bullar. var meningen jag skulle köpa hårfärg men den var slut. köpte med mig en mascara också, då min nya aldrig torkar av någon konstig anledning? den bara klibbar & för fransarna helt tjocka, plus att den är heelt omöjlig att få av - tillochmed med vatten. aja! bullar & mys hos älskling innan vi somnade 2 timmar till. sedan skulle han på möte & jag fick skjuts hem. precis packat upp & duschat. sitter och funderar på vad jag nu ska göra? borde handla julklappar - men orkar inte. är skitsugen på IKEAs chips - men orkar inte gå dit upp. borde dammsuga rummet - vem orkar? helst av allt vill jag fika. som vanligt då liksom. fika är en aktivitet som ligger väääldigt högt upp på min "älska att göra" lista. synd att tjejerna ska jobba & älskling är på möte bara . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback