EN STEN SOM FALLIT FRÅN MITT HJÄRTA.

Bara jag som har världens telefonfobi? Jag hatar verkligen att prata i telefon med folk jag inte vet vilka är. Typ som myndigheter, tandläkare och sånt trams. Nu imorse bestämde jag mig för att ringa 2 av dem samtalen jag har dragit ut på så länge. Tandläkaren och X. En sten har fallit från mitt hjärta. Så jävla skönt att ha det gjort!

När jag kom hem från älskling gjorde jag frulle till mami och mig & sedan plockade ur diskmaskinen. duktigt av mig! Nu tänkte jag städa rummet & sedan ta en runda in på Väla för lite julklappar. om jag orkar dvs.. Ska iallafall inte anstänga mig ett skit dessa 2 dagarna, sedan är det 5 dagars slitjobb framför mig nämligen . . .


Kommentarer
johanna säger:

jag har också mega-telefonfobi! o mitt jobb är typ .. sekreterare eller nåt. administratör osv .. o jag måste ringa folk HELA tiden, får verkligen panikattacker! skitjobbigt

2009-12-09 | 11:53:43
Bloggadress: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback