en dos av stress.

shoppat som en idiot idag. var dags igen, tyckte jag. haft uppehåll på en månad med shoppingen så lite får man unna sig. ska fota allt jag fick i julklapp + dagens shopping imorgon tänkte jag. just nu känner jag bara stress inför nyår. ska hinna med att

- sy upp min klänning
- fixa dricka
- jobba 2 st 9timmarspass stängning
- träffa älskling som just nu är sjuk :(
- sola 2 gånger
- till buttricks & fixa 2 saker till nyår
- betala månadens räkningar
- färga håret
- köpa & sätta i inpackning samt ta bus dessa 2 dagar & raka benen superlena eftersom jag ska vara barbent

ska hinna med allt detta på 2 dagar & eftersom jag är mest "effektiv" på kvällarna lär detta bli svårt då jag jobbar alla kvällar innan nyår. men jag ska inte vara bitter utan ta det som de kommer - nyår ska bli bra!




kom precis hem från harrys där jag käkade med tjejerna för julia fyller år idag. grattis igen hjärtat! var megamysigt. dessutom inte fel att gå gratis efterrätt? namnam! bilden är förresten från förra helgen. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback