DAN FÖRE DOPPAREDAN?

Satt precis och funderade över vad jag ska inhandla på mellandagsrean. Men egentligen, måste man handla något alls? Jag behöver verkligen ett par ljusa stuprörsjeans, ett par lite roligare jeans med nitar eller något, svarta leggings, tunna fladdriga tunikor, svarta linnen, strumpor, smink, nya festskor, ny väska både till fest & vardag, en kavaj som är längre fram än bak, halsduk & vantar. Men allt detta ska jag givetvis inte köpa på mellandagsrean. Får se om jag lyckas hitta något bland alla people i stan/väla efter julen.

Annars gör det ju faktiskt ingenting om jag sparar massa pengar också! Nu ska jag byta om och bege mig till jobbet 5 timmar, sedan bankmöte & julfirande med mamsi. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback