ATT FÅ VARA FRISK..

Är megatrött & ska lägga mig så fort jag skrivit klart detta inlägget. Jobbet idag gick riktigt, jävla dåligt. Men jag tycker jag har min skäl efter denna dag & det jag fått reda på.. Alltid ska det vara något, visst? Min mamma fick reda på att hon har fibromylagi. Orkar inte förklara vad det är, men är ingen rolig sjukdom. Speciellt inte med tanke på att hon redan har ledgångsreumatism. Och detta var inte allt jag fick reda på.. Jag har också en ledsjukdom nämligen. Doktorn ville inte säga vilken osv till min mamma då jag inte var där, men dock behövs sjukdomen behandlas med medicinering vilket innebär att jag kanske måste äta ännu en medicin hela livet. Orkar inte. Jag hatar sjukdomar, hatar medicin & hatar att inte vara frisk. Blev väldigt ledsen & nedstämt efter att ha hört detta iallfall. Fått en ny tid till doktorn så får vi se vad han säger då. Vet inte ju inte själv vilken sjukdom det är jag har ännu ens.

Ja, usch. Kände att jag behövde av avreagera mig lite. Gick som sagt röv på jobbet idag. Kaos & stress, och lite mer kaos. Nu är jag iallfall hemma! Imorgon ska jag färga håret, ta hand om mig själv & sedan ut med tjejerna på kvällen. g o d n a t t .

Kommentarer
fanny säger:

Det ligger på bruksgatan, det var en skoaffär innan, på högersida ligger det om du kommer från tretton. Mitt emot GAME kan man nog säga tror jag. Det går inte att missa. GRYMMA grejer! Fanss en assnygg svart "skinn"klänning som jag tror skulle passa dig. Men vet inte om den finns kvar :) Good luck! (btw, det finns en svart i tyg med hakar på hela framsidan, men den får du inte ta, den ska jag ha ;))

2009-12-04 | 12:27:34
Bloggadress: http://http'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback