2009 & 2010.

2009
- piercat min nacke 2 gånger samt handen 1 gång
- gjort 2 stycken tatueringar, en på foten & en i örat
- varit i kroaten 10 dagar
- besökt göteborg för julmarknad
- haft många roliga festkvällar tillsammans med min tjejer runt om i helsingborg!
- tjänat ganska mycket pengar som jag dock inte ser skymten av nu . .
- shoppat som en galning
- tagit studenten - med helt okej betyg!
- varit på balen
- varit i prag med klassen
- fått reda på att jag har 3 sjukdomar, astma, afte & ledsjukdom
- bokat silikonbröstoperation
- börjat på mitt körtkort
- blivit av med mitt solarium & busberoende
- ha 2 år med älskling
- jobbat 3 år på McDonald's
- varit "blond" och blivit mörk sen rödhårig igen
- satt i extensions, tagit ur dem & sedan satt i nya igen
- varit i venedig

och mycket mycket mycket mer!

2010

- tagit mitt körkort
- rest minst en gång/årstid
- gjort min tatuering på armen
- kommit på rätt väg i livet = veta ungefär vad jag vill och hur jag ska ta mig dit
- börjat leta lägenhet/flyttat
- må bra & vara lycklig!
- fylla 20

vågar inte hoppas på för mycket & ha för höga mål inför 2010, tar året som det kommer helt enkelt!


här var dem heltnygjorda! älskar dem båda och ångrar ingenting.
dock ser den i örat lite annorlunda ut nu, strecken är lite tjockare.
& den på foten är helt utsmetad här på bilden!


Kommentarer
rebecca säger:

hur lång tid tog tatueringen på foten att göra? kan du beskriva smärtan? knepig fråga kanske, haha. vill själv göra en på foten, men jag är så jävla mesig så jag vågar nog inte.

2009-12-07 | 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback