work work

Nu är jag påklädd, lite sådär soft, skönt och håret i en toffs. Ska till banken nu och lämna in ett papper. Fick min deklaration idag och jag slapp betala tillbaka, som jag var rädd för att göra! Fick istället tillbaka en del pengar, vilket är kanon! Dem ska direkt in på ett sparkonto och ska sparas till hösten då jag ska ....
Efter banken ska jag ner i stan och do some work. Bli inte förvånade om ni ser mig med en systemkamera i högsta hugg någonstans i vår vackra stad. Där kommer jag väl tillbringa en eller möjligtvis två timmar för att sedan springa hemåt och inom posten. Har en sak att hämta ut idag med! Det kommer kanske roliga bilder senare, vem vet. Nu måste jag fixa det sista så jag kan komma iväg någon gång. Ha en bra dag bloggers!


Spanien 08, Costa Brava & Blanes.
Min praktik utomlands. Glömmer aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback