fattiglapp

Efter maten ska jag, pappa & co ut och köpa glass i det fina vädret. Sen ska jag övningsköra & vara duktig! Synd att jag glömde min älskade converse på mcd igår :( hoppas dem överlever och inte blir snodda.

Veckan framför mig ser ut att bli riktigt bra! Eftersom jag lever på noll kronor just nu längtar jag otroligt till det händer något skoj!


måndag:
hemligt uppdrag hela dagen förmodligen, mer om det sen! tisdag: date med plast?! ja! onsdag: ? torsdag: ? Fredag: påskmat 13.00, sen grillfest & cardinal. Lördag: umgås med patrik Söndag: bio, shoppaholics bekännelser!


Kommentarer
anna säger:

Du kan ju inte bara skriva uppdrag och sen inte uppdatera, jag blir ju nyfiken som en ååsna!!

2009-04-06 | 10:51:54
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback