din dumma sill?

"April april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!"

Det är så den går va? Det är 1 april idag & våren borde smyga sig på. Det stod igår i tidningarna att vårvärmen var här men när jag tittar ut genom fönstret ser jag bara dimma och regn. Jag ber till Gudarna att den här våren & sommaren blir fin i Sverige iaf. Så kom igen nu!

Igår blev det inte mycket mer uppdatering. Mest för att jag hade så mycket att tänka på och fixa med under eftermiddagen/kvällen. Mötet gick jättebra och den kommande tiden kommer bli väldigt rolig och spännande, tror jag! Hoppas nu allt går som det ska & blir bra iaf. Kan tyvärr inte berätta något ännu, men kära läsare det kommer, det kommer!

Efter möte, födelsedagsfika och mat åkte jag hem till Patrik där vi kollade finalen av "Den rätte för Rosing". Hugo vann, vilken vem som helst med en hjärna kunnat lista ut sedan dag 1. Har hört mycket rykten angående att Hugo skulle ha slagit vad med sina kompisar om hela skiten. Vad tror ni, kan det stämma? Jag tror absolut det skulle kunna vara sant! Jag menar, hur ofta är en 19åring så förälskad i Lina Rosing, 36? Njaa, något känns fel. Har även hört att Lina själv, hade en pojkvän/date under hela inspelningen. Alltså, en kille vid sidan om typ. Patetiskt att jag ens bryr mig. Efter finalen och hockeyn mellan Sverige/schweiz åkte vi till McDonald's för lite nattmat. Mc chicken junior, pommes, cheddardipp & cola, mmmmh.

Nu imorse tog jag mig en tur inom Sunlux solarium som ska ha nya rör tydligen. Ståsolade 10 minuter innan jag kände svimningsanfallen attackera mig. Fick väl lite färg ändå, antar jag. Nu är jag hemma och funderar på hur jag ska lägga upp min veeery busy dag.
- Sova 1 h.
- Färga extensions.
- Sätta i extensions.
- Boka tid till håruppsättning till balen.
- Ner i stan på ärende, viktigt viktigt!
- Göra ve mig.
- Kalas för mamma halv 6.

Kommentarer
Corrin säger:

Var praktiserar du ? :) puss

2009-04-01 | 10:01:13
Bloggadress: http://ccorrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback