my happy ending

Kom precis hem från jobbet.
Gårdagen bestod av blandade känslor, ska inte gå in något speciellt på det.
Jobbandet idag gick iaf okej! Väldigt lite att göra ungefär hela dagen. Dock fick jag springa runt i DT kön med en dator på magen och ta beställningar. Var pinsamt som söören. Stattena säljer mest i Sverige som tredjeplats instore och andra plats i DTn. Heeerrejösses, slår Göteborg, Malmö och alla stora städerna. Bara stockholm som ligger före. Därför har vi nu 12500 kr att göra något kul för. Ska komma på något riktigt roligt som vi kan göra!

Har blivit bestämt att jag ska ta en intensivkurs med körkortet i maj/juni och övningsköra tills dess. Jag måste ta tag i skiten nu och känns bra att mamma och dem ska betala det så jag inte behöver kämpa med pengarna. Det blir bra!

Idag ska jag göra klart mitt megastads arbete, läsa lite ur min bok och sedan duscha, göra ve mig och sånt mys. Får se om jag ska till Patrik ikväll eller inte. Beror på om jag orkar ta mig ut dit, haha. Och hur långt jag kommit med sakerna som ska göras.

Nu ska jag bara ta det lugnt lite och njuta av söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback