babbel

Borde sova nu.. Nej förresten, jag borde plugga nu. Men jag kan inte, orkar inte. Bara jag ser papperna så vill jag dö. Jobbet var ovanligt segt, ensamt och ja, blööh bara. Nu ska jag inte tjata mer om det iaf. Ledig 2 dagar och jag ska n j u t a! Imorgon väntar en mysig dag iaf, om man bortser från guidningen. Jag ska möta Sandra och Julia på knutan 7:40 för en frulle. Sedan åker vi tillsammans med klassen till Lund och arbetsförmedlingen. Sist men inte minst guidningen som kan suga. På dagen ska jag nog gå en runda på stan och plugga klart mitt arbete. Kvällen består av patrik! Mysa och så bara. Nu är jag oerhört trött så ska släcka lampan och dra täcket låångt över huvudet för det är verkligen kallt nu! Blir jeans och de nya uggsen imorgon :'D Ha det bra!

Såg nyss att min klänning är uppe i 510 kr på tradera.
Gissa om jag är glad? wihuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback