If i were a boy..

Hej!
Gårdagen var perfekt!
Jag & älsklingen åkte en runda och köpte massvis med godis.
Senare på kvällen kollade vi på "när mörkret faller" som min religionlärare rekommenderade.
Riktigt bra & vettig film, så se den!  Idag har jag  vaknat sent, varit i Bårslöv och hälsat på min söta 2 månaders kusin osv. Blev en sen men god frulle med! Nu är jag hemma och ska bara ta det absolut lugnt till ikväll då älsklingen kommer hit igen. Blir en tidig morgon imorgon, ska åka till Ullared redan vid halv 8 tiden. Ska shoooppas både det ena & andra. På kvällen blir det sovning hos dadi och på måndag Malmö med mer shopping. Mmh, njuter. Sen är det lov och bara softe! Ut och äta med patrik på tisdag, sen träffa plast och sånt i dagarna med. Nu ska jag sätta på tvn och lägga mig och njuta lite. Skriver senare!

Ja, titlen på detta inläggen - If I were i boy med beyoncé har väl ingen missat? Årets låttext enligt mig! Riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback