waffe + cheddar & curry

Nu sitter jag hemma hos min älskling. Jobbet gick väl ganska fort & det var ganska lugnt. Patrik hämtade mig och körde oss till honom, skönt att du har körkort nu älskling (speciellt i detta vädret) På hemfärden slängde jag i mig waffle fries med cheddar & currydippa - världens godaste! Försökte också äta en dubbel cheese men har inte riktigt lärt mig att käka hamurgarna ännu eftersom jag tidigare bara åt kyckling och firre. Jeje, nog om det. Nu ska jag snart slänga mig i sängen med nutte och bara ta det lugnt resten av kvällen. Blev ingen bio idag, saw5 var helt fullbokat så får antagligen bli imorgon istället. Imorgon är det också tänkt att vi ska sova ut, ordenligt. Bara för det kommer jag säkert vakna 9 och vara pigg som en mört (tror jag det heter) men om det nu skulle hända, har jag med mig min bok och lite annat skolarbete som kan göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback