idag

Har varit så sjukt duktig idag! Gick upp i tid, när patrik skulle till skolan. Fixade mig osv. Sen begav jag mig ensam till stan. Alltid skönt att gå själv, blir bäst köp då. Har fått med mig hem lite småsaker till mig själv samt julklappar. Känns härligt att ha börjat köpa dem redan. Inte speciellt många kvar nu. Dock börjar kontot eka redan (det är den 27!!) men så är det vid juletid. Alla är fattiga, men rika på kärlek!


Köpte denna "klänningen" på gina. Djup urringning där bak och i tunt fint material med stjärnor framtill. 150 kr.


2 sminkväskor i snygg lila färg! En stor till allt möjligt och en liten till det viktigaste sminket. Behövdes verkligen :)


Glandspray från H&m, typ 30 kr. Någon som vet om det är bra?


Lila nagellack, riktigt fint på alltså. Läätt nya favoriten ♥


Julklappar, alltid lika kul att köpa. haha


Söta klämmor från hms barnavdelning. 20 kr stycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback