Just idag

Just idag är en sånn dag som allt känns skit. Skoldagen gick snabbt, hade bara ett föredrag av big-travel där vi fick veta lite om hur det det är att jobba på en turistbyrå. Var intressant & han kom med en del bra tips om länder & så. Efter det fikade jag, Sandra & Julia i kaffeterian med godsaker från bageriet och varm oboy. Muums! Nu är jag iallafall hemma och sitter och tycker synd om mig själv. Skolan är riktigt tråkig för tillfället, känns som vi bara är där & gör ingenting för att sedan gå hem & ha mssa skolsaker att göra. Jobbet motiverar mig inte någonting alls för tillfället, vilket är tråkigt. Har inte mycket pengar denna månaden (hade innan men bränt dem, som vanligt) & därför kan jag inte göra ett skit. Det är kallt ute och hösten har verkligen kommit till Skåne. Hade kjol och kofta idag & bara ben. Frös som in i helvete! Kan inte bestämma mig hur jag vill göra med någonting för tillfället. Bara velar & har mig. Känns inte heller som det bara är jag som är i en svacka, utan många andra med. Det är nu vi ska ta varandra i hand & hjälpas åt, eller?


Hör att det nyss började regna med. Jag höjer tummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback