fars-dag

Hej!
Har inte hunnit blogga något idag. Var uppe i tid och märkte att jag var genomförkyld. uuusch. Jobbade iaf mig igenom dagen 12-18. Var riktigt lugnt trots HIF och var inte alls jobbigt. Efter jobbet blev jag hämtad av dadi. Åkte hem till honom & åt god fars-dag middag & han fick sina presenter. Snälla döttrar han har! Nu är jag hos patrik & han har precis slutat nörda tibia och ger mig lite tid. Taaackar vi för! bäst jag slänger mig i sängen med honom nu..

Morgondagen består av doktorbesök vid tjugo över 8 & sedan skolan fram tills 3 tiden. Ska bara softa på dagen & försöka få massa plugg gjort.

(Förresten, jag hatar tradera! mina älsklingar blir hela tiden överbudade och jag känner att jag måste ha dem.. blö. på tisdag ska jag sitta som en nörd och buda 2 minuter innan den går ut. JAG MÅSTE HA DEM!)


Till dig Elina, som undrade hur jag bleker mina tänder:
Jag använder mig av ett hemmakit som jag klickade hem från tradera med styrka 22. Det är två skenor man gjuter efter sina egna tänder och sedan applicerar man blekmedlet i dem och har det i tills man är nöjd. Funkar faktiskt överraskande bra och kostade mig endast 100 kr! Värt att testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback