söndag

Hej.
Har inte koll på när jag skrev sist, men känns som det var ett tags sedan..
I fredags var jag ute en runda med Micke och Patrik. Körde mest runder och så, kollade på street race! haha (jaa, det är sant!) sen sov vi hos mig. Igår jobbade jag mellan 11-19. Var faktiskt ganska okej! På kvällen färgade jag håret (gjort "blonda slingor") sedan tog jag och Patrik bara det lugnt. Har också fått gjort en del plugg, så det är skönt. Idag har jag jobbat mellan 12-19:30 och det sög. Fick rast först efter 4,5 timmar och man ska typ ha sin första innan eller precis vid 3 timmar. blöö. Har börjat tänka lite vad det gäller jobbet. Dags att söka nytt? Men vad isåfall? Några tips på bra jobb man kan söka? Efter idag känner jag mig ännu säkrare dessutom. Jaja, vi får väl se hur allt slutar. Nu ska jag göra klart min engelska arbete. Skriver nog sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback