söndag - sommar?

Gårdagen är över och jag kan bara säga att jag är överlycklig för det. Och allting löste sig och det blev bra till slut. Det blir det ju alltid?

Det fina vädret har hållt i sig idag också. Därför har jag tillbringat min dag tillsammans med plast och Patrik på stranden, så långt bort ifrån alla andra som möjligt. Har solat, badat och allt sånt man gör på sommaren. Lite senare stack Patrik, och vi gick till Gröningen för att grilla. Satt där någon timme och åt, bara mös och snackade. Dock blev vi störda av massa fotbollar hela tiden. Gröningen är ingen hit alltså, egentligen. Tacka veta grussand! Jaja. Nu är jag hemma och nyduschad. Har gjort en svenskbokrecension som ska redovisas imorgon nyss med. Hade tänkt börja skriva på min psykologitenta lite mer. Den ska ju trots allt vara klar nästa vecka + massa annat. Om ungefär en timme kommer älsklingen hit så ska vi handla godis. Såå sugen! Var riktigt längesen jag åt godis, känns det iaf som.

Just det, när jag och Julia kom hem till lägenheten hade mamma varit här och fixat. Herregud så fint här är nu! Bara lite små detaljer kvar, sen är det perfekt. Förutom soffan och soffbordet dårå, men det kommer.

Nu ska jag plugga lite. Skriver antingen senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback