shopping

Är helt slut nu. Och ändå väntar 5 timmars jobb, mmmh. Var på väla och Ikea innan. Köpte min avslutningsklänning. Fanns inte många kvar, vilket betyder att det är fler än jag som kommer ha den. Är jag chockad? Det är ju trots allt Gina vi snackar om, haha. Laddar upp bild på den snart. Köpte saker till lägenheten också ju, typ beigeaktig persienn, ny stekpanna, ljushållare, underlägg, en lampa till köket och en till storarummet, sedan gardinner till köket och storarummet + blommor och grukor till båda rummen. Kommer bli så sjukt bra! Kanske fotar lite och lägger ut sen, vem vet. Nu ska jag plugga lite hade jag tänkt.. Och sen jobba dårå. Uh. Ge mig söndag och inget jobb. Hörs!



Kommentarer
Elin säger:

Härligt med shopping :P

2008-05-08 | 15:07:34
Bloggadress: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback