krav

Fan vad jag är trött på alla krav i livet.
Gör det, ta det, var klar med det, gör inte så, var inte så, blablablablablablaa.
Det ekar bara i mitt huvud nu. När får man göra som man vill? När får man själv välja och slippa ta hänsyn till alla andra? När får man tänka på sig själv? När finns det tid till att göra det man brinner för? Hur väljer man? Just nu känns allt så yrt. Alla olika val och möjligheter som finns, men som man ändå kanske inte kan välja för man måste ta hänsyn till andra före. Vem sätter man först? Du, du, ni eller mig själv? Vem är det som väljer mina val? Jag själv eller ni? Ärligt, jag vet inte. Jag önskar att jag kunde vara säker på mina val och vara stark när det väl gäller.

Jag blundar och njuter de 5 minuterna om dagen jag får göra precis vad jag vill och känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback