godmorgon

Gick precis upp. Har väl sovit ganska okej inatt ändå, tycker jag. Blir inget stan med Patrik idag utan jag ska nog umgås med plastic istället. Mysmys. Ska snart äta stoooor god frukost tillsammans. Ska upp till mamma med en sväng idag, eftersom hon kommer hem. Och plugga! Och göra ve mig tills ikväll. Blir en dag med mycket händelser i.

Ah, jävla kvalstrar. Och jävla astma. Sverige är inget bra allergi och astma land. Ibland undrar jag, varför föddes jag inte utomlands? I något exotiskt land med värme hela året. Människor som är underbara och verkligen njuter av livet istället för att stressa och må dåligt. Att resa och uppleva är det som lockar mig här i livet. Varför tillbringa hela sitt liv i lilla Sverige när det finns en hel värld att besöka? Tänk så mycket man missar. Nejfan, jag ska resa till alla platser som lockar mig på något sätt. Det ska bli mitt mål. Men först måste jag klara skolan och allt plugg. suuuck. Jag får väl sätta igång då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback