kära patrik

- Jaja, rubriken kanske är lite töntig, men skit i det nu..

Älskling, du är allt för mig. På tre månader har jag hunnit lära känna dig bättre än jag har lärt känna många andra. Ödet gjorde att det blev vi. För, vem hade kunnat tro att jag skulle bli tillsammans med dig för ett halv års sedan? Eller ens 4 månader sedan? Vem hade kunnat tro att vi ens skulle börja prata? Men nu är vi tillsammans och jag kan inte beskriva hur glad jag är för det! Du är/har allt som en pojkvän ska ha, enligt mig. Du är snäll, rolig, glad, ställer ALLTID upp, finns där always, du är finast och helt enkelt underbar! Jag kan knappt fatta att jag kan känna såhär starka känslor för dig som jag gör, efter en så kort tid egentligen. Men det gör jag, och jag hoppas att mina känslor alltid kommer vara som de är nu. Allt är perfekt, och du är min. Bara min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback