Kära blogg

Jaha.
Har inte så mycket att säga mer än; besvikelse.
Igen igen igen. Jag hatar den känslan. Men vem gör inte det, egentligen?
Tycker folk ska börja tänka lite mer på det gamla ordspråket;
"Så som du vill andra ska vara emot dig, ska du vara emot de."

Retro igår var väl.. ja, haha. Lite överskattat kanske?
Hade riktigt kul med plast och de andra, men resten sög.
Kåta 91or, dålig musik och mina fötter skrek! haha.
Var väl hemma vid 5 tiden, somnade på dirren för att vakna 5 timmar senare.
Slutade nu vid 9, så har jag duschat och så med.
Sitter och väntar på Patrik ska komma nu också.. yes.
Imorgon är det jobb ännu en dag, wihu. Skola på måndag med.
Jag kan inte säga mer än att jag är ööööverlycklig. haha, vet ni?
Detta börjar bli ett utav mina underbara klagoinlägg..
Men ännu en gång, bloggen är min och jag bestämmer vad jag vill skriva i den.

Fick höra på jobbet att man ska ställa fram klockan en timme inatt med.
Inte kuul alls, med tanke på att jag är sjukt trött och behöver sova.
Får väl gå och lägga mig i tid ikväll istället? sounds perfect!
Uppdatering latår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback