Kära blogg

Ligger i soffa och slöar. Har fått gjort lite plugg iallfall, sen bara tagit det lugnt.
Nu vid sex ska jag upp till mamma och dem och äta. Sen vid sju kommer Julia hem.
Får se vad vi gör idag. Är sugen på att göra nånting iallfall. Fast retro lockar inte speciellt mkt dock.
Jaja, löser sig. Glömde förresten att skriva att jag var hos doktorn innan idag. Fick konstaterat att
jag är kvalster allergiker också. Inte lite iheller, blöö. Katt, hund och häst var jag också allgerisk emot,
men inte lika mycket. skönt det iallfall! Så nu har man fått allergi emot kvalster + astma under en månad.
Grattis E! haha. Kollar på våra värsta år, haha. Loves it. Det och 2,5 män är bäst!
Nu ska jag byta om och bege mig uppåt för lite go' mat. Sen får vi se var det bär av.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback