jag myser!

en riktig mysedag idag. det är kallt och ruggigt plus att det småregnar. jag kom hem vid halv7 tiden imorse från baby. sov till halv 9, sedan begav jag mig upp till rogge för att ringa några som är intresserade av lägenheten. om vi har tur kan dessa vi ringde ta lägenheten redan i slutet av denna månaden. detta innebär att jag har en stoooor saftig lön att shoppa upp! åh! vid 10tiden imorse solade jag, på GA. My favorite place! sedan åkte jag hem till pappa och fixade en överraskning åt min älskling. hihi. har snart 6 månader ju. nu ska jag mekka lite till och sen bara mysa tills ikväll då jag ska äta hos mamma. efter det ska jag antagligen träffa plast <3  sandra kommer hem på fredag ju! wiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback