do what you want but you will never break me

Igår efter jobbet var jag på bio och såg sex and the city ju. Riktigt bra film! Ena stunden rann tårarna och i nästa skrattade jag. Rekommenderas starkt! Efter bion åkte jag hem till baby och sov där inatt. När jag kom hem vid halv7 tiden imorse, (han börjar jobba 7) så somnade jag till halv 12. Länge för att vara mig nu förtiden, brukar vakna absolut senast 10. Iaf, har städat lite och nu degar jag bara. Funderar på att rensa garderoben och fixa allt inför loppisen som jag ska stå på på lördag. Tjäna lite pengar, förhoppningsvis! Patrik ska också stå med mig, thi. Veckan är redan fullbokad och det är bara måndag. Skönt.

Måndag: nanna med älskling.
Tisdag: Ett halvår med honom, jobbar.
Onsdag: Fixa det sista med presenterna och sen mys med älskling/bio.
Torsdag: Måla mitt nya rum hos mamma förhoppningsvis! Sen jobb..
Fredag: Måla klart och sen jobb och efter det sova hos pappa.
Lördag: Upp tidigt som satan! Stå på loppisen till 3 tiden & sen bara umgås med patrik.
Söndag: Mysa med patrik hela dagen innan han åker (måndag) till Spanien.

Så ser min vecka ungefär ut. Hoppas på att hyrevärden hittat sina nya ägare av lägenheten i veckan så detta blir den sista hyran att betala. Håll tummarna allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback