buenos dias

Hola!
Igår efter en mysig fika på wayne's och massa viktigt talking med tjejerna åkte jag hem till patrik.
Åt gott & kollade på "the mist". Jag ville egentligen se the happening, men råkade få hem fel.
Trodde denna skulle vara skit, men visade sig vara kanonbra! Imorse släppte hans pappa av mig
vid sunlux & jag fick mig en skön solning och bränna 20 min. Sen var det bara att traska hemåt,
skönt med en morgonpromenad? näe, skulle inte tro det! Kallt, blåsigt och sängen var det enda som ¨
snurrade i huet på mig. När jag kom hem, läste jag ut min bok "inte som andra döttrar", sjukt bra!
Sen somnade jag om och vaknade någon timme senare. Jag har letat fram lite loppis saker tills på
lördag nu imorse med. Lyckas samla på mig en del ;) haha. Nu vill jag bara börja packa mina saker så
jag kan flytta hem igen. Känner mig sjukt ensam här i lägenheten! När jag är hemma så är inte Julia, och
tvärt om. blöö.. inte alls skoj. Hoppas verkligen att den tjejen som var & kollade lägenheten igår vill ha den
redan 1 augusti. Jag hooooppas! (y) Nu ska jag slöa lite till innan 4 då jag ska jobba. Slutar halv 11, uuh rysning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback