yeah, i like that

Sorry för min hemskt dålig upptadering. Har inte haft någon tid, helt enkelt. I förrgår jobbade jag, sen sov älskling här. Vaknade upp och jag fyllde år! wiiih. Firades på sängen med paket osv som vanligt. Senare under dagen åkte vi till typ båstad och fikade på utsiktstället. Sjukt fint! På kvällen (igårkväll) träffade jag plast. Vi åt på haket, har längtat så länge efter haket-mat att jag höll på att dö! Efter den goda maten fikade vi på mcdonald's.. haha! Tack för middagen/fikan och de fina presenterna. i love you. Efter det hämtade Axel och Patrik mig, så åkte vi till Axel. Kollade film & sånt, senare stack vi ut igen en runda. Ikväll ska jag äntligen få trycka upp mitt legg i vakternas hue. Fyfan så skönt det känns! För jag är juuuuu 18! haha, mesig jag är. Jaja, nu ska jag fixa mig och så. Träffa plast ikväll, gå ut maybe? vi får se. hajdoo..


Jag älskar dig Patrik Gustavsson.
Tunisien 08 ;) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback