segast

Är alldeles för seg för att skriva allt som hänt.. Därför ska jag göra det lätt för mig själv och skita i det! bra va? haha. Jobbet idag var väl ok, skönt att Sandra också jobbade även ifall dem aldrig sätter oss tillsammans (trots att vi jobbar bra tsm!) slutade vid 11 och då tog vi massa fika och satte oss ned och bara pratade. Kom precis hem. Är inte trött egentligen (kan vara kaffet?!) men är helt sjukt seg. Imorgon är det ny dag och jobb igen. HIF + kul i juli = pissemycket att göra = Emelie trött = Emelie sur. Slutar halv 11 och då väntar förhoppningsvis älskling hemma hos mig. Mys! Sen fyller jag år, 18 jädrans år! Min dag, helt enkelt. Skönt att man är ledig! Sandra & fie hade några planer på vad vi skulle göra.. Men jag har ingen aning ännu så återkommer med det senare. Nu ska jag lägga mig i sängen med Alvin (mitt älskade marsvin!) och bara mysa. Hoppas ni alla bloggare och bloggläsare har det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback