en dag kvar

Jag älskar att jobba på knutpunkten! Satan vad det var soft. Var nästan så det var alldeles föör soft! Menmen, timmarna gick fort och folket var underbart. Innan jobbet åt jag veggie buffé på ålens. Mums (!!) Efter det snackade jag ett tag med Sandra & julia på esspresso house innan det var dags att bege sig till jobbet för oss alla. Efter jobbet åt vi alla 3 på donken på stattena. Mys! Nu är jag hemma och ligger i sängen. Om exakt en dag är jag i Laröd hos patrik och myser med honom! Åh, längtar så mycket! Innan han kommer hem imorgon ska jag: Sova ut, sola solarium, duscha & raka benen, packa väska & fixa mig fin, thi. Sen ska jag hinna äta med familjen på eftermiddagen och spela minigolf med dem. Sen får jag skjuts till baby. Hoppas dagen går fort, men det gör den säkert eftersom jag har lite att göra. Nu ska jag kolla lite tv och bara mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback