bag in da box?

Igårkväll träffade jag lisette ett litet tag. Satt och åt glass i norra hamnen och bara snackade massor. Så himla skönt att träffa dig honey. Efter ett tag kom Ted och hämtade henne så skulle dem på fest i gt! livat! haha. Jag gick en runda till och sen cyklade jag hemåt. När jag kom hem åkte familjen till godishörnan och köpte godis/hyrde film som vi senare glodde på då såklart. Somnade gott vid 2 tiden. Idag är det kalas för mig! wihuee. Bara 5 dagar för tidigt, men det är lugnt. haha! Men shit, jag har inte tänk på att om 5 dagar är jag 18 fucking år. Herrejöösses! Jaja, släkten och sånt kommer hit ikväll och äter. Patrik kommer också <3 happy happy happy! Får se vad som händer annars idag. Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback