alla vill väl ha dig nu?

Ojojoj, var verkligen ett tags sedan jag skrev nu. Känns det iaf som? De senaste dagarna har spenderats på jobb, stranden, i göteborg (shopping och liseberg) som verkligen var jätte skoj. Mys med eftersom patrik var med, hihi. Jaja, sen har det väl inte hänt så speciellt mycket? Vädret är kanon bra så därför har jag inte hunnit med bloggen något. Idag är det dock jobb, 11-30-19. mm, nog skoj i detta vädret! men så är det ibland. Igår och förrgår städade jag ur lägenheten så hon som ska flytta in kan göra det imorgon. Måste mecka upp min nya garderob så jag kan få iordning på mina kläder. Fick shoppat massor i gbg med. Skönt med lite nytt. Bla, 2 par nya skor, en knallrosa body med djup urringnig i ryggen, en svart jacka, stuprörsjeans, ett linne, 2 klockor och lite sånt.. Köpte presenter till Patriks syster också, ett par skor och en t-shirt.

De närmsta dagarna ser ut att bli ganska blanadade. Idag ska jag som sagt jobba, sen ut och grilla hos Rogers föräldrar i Vallåkra och därefter sova tsm med Patrik. Imorgon ska jag jobba hela dagen igen, sen kanske träffa lisette. Får se vad vi gör, har ju en del planer redan. Sen ska jag vara hos pappa i helgen. På lördag är det jobb igen, 12-21. blööö. Sen kalas hos pappa för ingela. På söndag blir det jobb sen vet jag inte. Är ledig måndag och tisdag så då hade jag tänkt färga och klippa håret. Ska färga om det i samma färg och sen klippa samma frilla jag hade på ett klasskort i ettan. Mjaau! Ska dock ha längre och mörkt ju. Nu ska jag käka upp min yoggi och sen dra mig till donken för att löka ihjäl. Känner redan svettet på ryggen komma.. Jafyfan, ni skulle bara veta hur svettigt det är på donken i detta vädret. Panik, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback