torsdag

Kom hem från jobbet för ett litet tags sedan.. Var ganska lugnt idag, förutom nu sista timmen.
Kaos. Men bara för alla ska till ih, antar jag? Iallfall.. Var på um imorse, jag och julia. Skönt att
ha det avklarat!  nu ska jag fixa mig lite, sen möta Julia & hennes föräldrar vid vår blivande lägenhet.
 ka prata om alltihopa. Lite nervöst, faktiskt. Men det går säkert jättebra! Efter det ska jag gå till ih,
och möta älsklingen. Så ska vi väl kolla lite? Sen hem till honom och sova där inatt.
Pappa hämtade mig imorgon vid 11, i Laröd. Hem till honom och äta frukost, sen vidare till jobb.
Jobbar 13-21. Kommer bli ett helveete där imorgon.
Menmen.. Efter det hämtar pappa mig, sen vet jag inte vad som händer? Ska iallfall vara hos dadi
hela helgen. Jobbar 16-21 på lördag också, sen ledig på söndag. GOTT! Nu ska jag jag platta håret.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback