onsdag

Orkade verkligen inte skriva något igår,
mitt huvud dödade mig typ. usch.
Kontraktet blev påskrivet och lägenheten är vår!
Idag är det 37 dagar kvar. Känner mig riktigt stressad, haha.
Massa som ska fixas och mekkas innan vi flyttar in. Löser sig väl.
Fick vår första hyra igår också, haha. jesus alltså! Känslan innan
jag hade skrivit på pappret var underbar, men nu är det fan ännu
mer underbart. Jag ska fan flytta hemifrån! åh. Hände tyvärr inte så
mycket mer igår, pgr. av min älskade huvudvärk. Somnade i tid, och
vaknade även i tid. Blev ingen skola för mig idag dock.. Huet dunkar
fortfarande. Men lite har jag faktiskt lyckats fixa, städat rummet, tagit
en lång ordentlig dusch och ätit frukost. (nu äter jag godis, fymig) ..
Patrik kommer hit lite senare ikväll och sover här, mys <3.

Förresten, idag är det FJÄRDE dagen för mig utan det minsta lilla brunutansolen på kroppen.
Trodde aldrig att jag var såhär blek. Känns som kroppen har vilat nog nu. Dags för insmörjning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback