måste få klaga lite?

Just nu är allt bara kaos.
Kaos x 1000.
Sov hos älskling igår, var riktigt mysigt. Du vet vad jag tycker Patrik, du är speciell.
Vi kollade på Im legend, som var riktigt bra enligt mig. En och annan tår fälldes,
kan jag bege. Se den! Somnade ALLDELES för sent, vilket innebär att vi båda var
en aningen döda imorse. Vi kom iallfall upp och till skolan, hade turism och svenska
hela dagen, så var ingen jättejobbig dag direkt. Slutade vid 2 tiden. Jag begav mig direkt
hemåt och började med pluggandet inför svenskaprovet imorgon. Pluggade en timme,
sen cyklade jag till jobbet. Jobbade 16-20, sen träffade jag plast en snabbis bara..
När jag kom hem var det bara att starta med pluggandet igen. Blev precis "färdig", enligt
mig själv då. Kan verkligen inte allt, men orkar inte mer. Har inte sovit ordentlgt på flera
dagar och hela kroppen värker och skriker efter vila. Så det är precis vad jag tänker göra
nu; vila. Ända tills på söndag, då jag ska jobba. Fyfan vad skönt alltså. Gud!
Sen väntar 3 veckors helvete med skola&jobb igen.
Gratulerar mig själv.
Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback