just have to say;

Och du,
är så otroligt besviken på dig.
Fredagsnatt, var något av det värsta jag varit med om i hela mitt liv.
Jag undrar om du vet, om du förstår vad du gjort?
I mina ögon sänktes du till botten.
Du förlorade all min respekt, förtroende & ärligt talat;
Du gjorde mig rädd. Så jävla rädd och otrygg. I mitt eget hus,
i min egen säng. Jag skakade och grät, tack vare dig.
Hade inte P varit där, vet jag exakt vad jag hade gjort. Åh.
Du gjorde inte bara henne illa utan mig också.
Kommer inte glömma och låtsas om som ingenting,
så som ni andra gör här hemma. Jag vägrar.
För en gångsskull, tänker jag inte göra det som vi människor är bäst på: låtsas om som ingenting.
Jag tänker visa vad jag tycker och få dig att inse.
Ett förlåt räcker inte.
Inte denna gången.
Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback